Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday 15 April 2012

SoMeThInG I liKe AnD diSliKe..

AKU SUKE MAKAN: yang ni aku pelik sebab bile dok umah aku cam x suke makan, kalau dok asrama plak keje aku asyik lapar jerk..(sume aku bedal!)


AKU SUKE KACAU BUDAK2 DORM AKU: ade time memang aku suke kacau sebab aku rase diorang pon happening sangat2, kepala pon boley LAYAAANNNNN jerk!


AKU X PENDIAM: kalau kat klass tu mmg la aku pendiam sebab ade budak lelaki..tapi hakikatnye aku suke bercakap. 


AKU SUKE TENGOK PERMANDANGAN: tiap kali pergi makan supper ngan makan petang aku selalu tgk langit..paling best kalau dpt tgk pantai!..tu sebab background blog aku ni pantai..


AKU  X SUKE KOREA2 NIH: menyirap btol kalo ade orang tag2 aku nih..kalo aku komen pon sebab aku x smpai ati dgn org yg tag aku tu...padahal aku x tgk pon..sorry kat sape2 yang pernah tag aku!!!


I LOVE FASHION VERY MUCH: aku minat fesyen pon sebab aku rase fesyen2 nih unik dan sangat menarik perhatian dan boleh menguji kreativiti kite. But, im still learn about fashion until today..i tried..


AKU SUKE SANGAT2 BERGAMBAR: tu sebab gambar aku banyak sangat2...


AKU SUKEKAN HAIWAN: aku suke sangat tgk haiwan2 yang comel..kirenye aaku tabik la kat mane2 orang yang suke akan haiwan nih...penyayang betol.. 


AKU SANGAT2 PEMALU: once bile aku dah malu tu ..memang x bley ilang la..sampai skang nih pon aku x tau mcm mane nak kawal..kalau dgn perempuan, maybe boley.. tapi kalau lelaki??...aku kdg2 x brtgur pon sbb segan yang tramat, kecuali kalau orang tersebut yang tegur aku dulu..


I LOVE "HOT AND SPICY": x tau la kenape.. tapi aku suke sangat pedas2 nih.. besela, pedas2 nih bagus tapi x bley amalkan selalu..


AKU SAYANG SGT KAT TEDDY BEAR AKU: sebabnyer, ni teddy bear yang mana first time orang bagi kat aku iaitu kakak aku sendiri bagi mase die tgh blaja dulu sempena bufday aku...  






I LOVE THIS BEAR VERY MUCH BUT I DONT HAVE NAME FOR THIS BEAR...IS THERE ANY SUGGESTION???







No comments: