Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 13 April 2012

lipan vs udang >>>???

pada malam yang hening kian sejuk2 membeku ditambah dgn warga aspuri yang hanya beberape KERAT je yang tinggal, berlaku suatu peristiwa yang aku aku panggil tragedi...iaitu TRAGEDI MISS A..siapakah itu mangsanya dan siapa pula mangsanya?? ingin tahu lebih lanjut? check it out la!>>>

malam tu, sdg aku syok2 buat keje skola yang x bape nak siapa tu, aku trgdgr satu jeritan yg lantang "AAAAAAAAAAAAA"..dalam ati aku nih jujornye la, aku kate bdak yang jert nih buang tebiat sbb pi mnjrit tgh2 mlm yang sunyi...dpendekkan citerla kan, aku pon pergi ke tmpat kjadian dimana mangsa yang hanya dikenali sbgai miss A brada dlm keadaan ktakutan yg tramat, menggigil2 tapi ingat! bukan menggigil sbb parkinson,tapi menggigil sbb trkejot BEROK dye bile dye terjumpe dan berada dalam detik2 pertama kali pertemuan dia dan ...LIPAN! hah korang sume msti dh pikir lain kan?...kesian aku tgk dye..aku aku sndiri TAKOTTTTTT...kirenye aku pon join miss A ni mnjerit la...hehehee...

saat2 yang x bley aku lupekan ade la saat dimana dtg nye MISS SS>>siapakah dia??  biarlah mnjadi rahsia..heheehehe..kalo korang nak tahu dye ade la heroin mse tu, kirenye kalo nak buat citer pon BOLEY..x de mslah la..dan assistannye, MISS AZ....berani jgk...tpi takot2 cket..kirenye ak tabik la kat diorang berdua ni sbb boley lwn dgn binatang tu...



VS

Korang rase sape yang menang????..jeng3...sila bace selanjutnye okeyh?


mase lipan tu nak kene sepit bukan main susah lagi ....tringat aku ngan udang...mcm sme je kan....




     =  



hhahahaa..mcm same je kan...lastly lps kene ketok,kene sheildtok pon x mati2 jgk akhirnya....berbekalkan batu ditangan, makan berakhirnye riwayat seekor lipan bara yang sgt bahaya..... power jugak heroin kiter nih MISS SS..x takot lgsong..katenye slpas ditemuramah oleh saya sebaik selepas kejadian, "aku x kesah kalo bianatng2 yang cemni..asalkan binatang tu x trbang2"...ish2..aku mmg la x takot tapi aku geli..phm x maksod GELI tu??...eeeeeeuuu!!!!!!  so *****


biarlah semua kenangan yang pahit manis ditelan brsama kerna hanya tahun ni saje kite bersama2...forever in my mind~

No comments: