Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, 13 April 2012

PaGi2 Yg TerLmPau PaGi

Pade suatu hari, aku terbangun dari tidur dan melihat budak katil atas aku, yang hanya dikenali sebagai NANA dah abes mandi..aku bukan main gelabah lagi ,straight tu jugak aku capai tuala pastu tros mandi. Aku pikir aku dah lambat...sdg aku mandi, aku pelik sebab x de orang pon nak ketuk pintu aku utk ckp "sape last?" langsong x de beb..mandi punyer mandi, aku pon masok balek kat dorm tu pastu tidur balik..sempat jgk aku tgk jam dinding yang menunjukkan pukul 5.15pagi..TAPI! satu hal yang korang kene tahu, jam kat dorm aku tu cepat 30 minit..maksodnye aku mandi tadi dalam pukul 4.30 pagi sorang2 je...aku tros x pikir lain la...tros aku tiur balek sbb x de org lagi yang terbangun kat dorm tu...x de la takut tapi cume terkejut je....still in my memory!!!!aiseehh..

2 comments:

Aziera Azman said...

aku rse aq tau je sape orang yang dikenali sbg NANA tuh..heheh

ZaEiRaAiShItErU said...

iiileekkk...ko slh orang kowt..hahahhaa