Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, 11 December 2012

SaMe TaK sAmE...

HMMMM...
zaman sekarang nih banyak sangat lah pesen2 muka..
duck face la...sore eyes la...
merepek meraban tu namanya...
REMAJA lah katakan..
MANE TAK NYA
kalau lah gambar tu dia tengok balik masa umur 50an...
mesti terfikir cam ni kan..
"alahai..hodohnya aku buat muka itik...sorokkan lah gamba nih..takut cucu aku tengok nanti ..MALUUU!"
hah tak percaya????
kalau tak percara, try lah buat..


kucing dan doraemon
















Lagi satu hal...
kalau la korang semua pergi pasar lambak..
nak beli lah konon..
penjual muke macam @#$**
macam nak mintak penumbuk je muka kan??
ape salahnya kalau senyum..
hehehehe..
takpun..
wajibkan semua penjual buat muka macam penjual kat bawah ni
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

KOMPOM ORANG NAK BELI KAN????



20 comments:

Aisyah Jane said...

nak air tuh satu..hehe..nice blog..kalau sudi jenguk blog n komen kat entry kita ek

WaTaShIwA aYa said...

hehehe..thanks aisyah jane ..here i come..

Aisyah Jane said...

hehe..akak dah amek SPM kan

Kay Sablihan said...

hey..spell error ctu..hehe :p
keep up ur work..
btw,,cucuc kte akan dtg da tuka perspektif nty.
sbb zaman da berubah.. :)

Aziera Azman said...

haha..lawak..especially gamba last tu

WaTaShIwA aYa said...

ha'ah...bru je abes..

WaTaShIwA aYa said...

ahahah..a'ah la...nnti aku betulkan
thanks 4 the advice kay!

WaTaShIwA aYa said...

ahahha..mne ntah aku dpt idea mcmni ..anyway thanks

Nazz said...

khas untuk adik..

http://aziela-shortfunny.blogspot.com/2012/12/review-50-follower.html

WaTaShIwA aYa said...

thanks kak nazz!!

WaTaShIwA aYa said...
This comment has been removed by the author.
asman wan ruzlan said...

nice entry,,

WaTaShIwA aYa said...

thanks asman wan ruzlan

diana said...

murahnya air..2 bungkus singgit??tak balik modal nih..hehehe

WaTaShIwA aYa said...

diana...yg tu untuk pelanggan 1 st je...hehehe

Zhura Zainal said...

OooOOOooo...Encemnye muke pkcik.Bg air free 10 bungkus ek. Hahahaha~

Cik Nas :) said...

haha :D rasanya tak perlu kot nak buat duckface, hairan sejak bila manusia sedar itik tu comel..?? :3

WaTaShIwA aYa said...

Zhura Zainal...nak air kale ape....watercolour boleh la..

WaTaShIwA aYa said...

Cik Nas...itik memang comel pon..manusia ni jeles nak comel mcm itik tu!

Kay Sablihan said...

weyt..ak tag ko at blog ak.