Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday 14 April 2012

KoMpAnG iS eVeRyThInG !~~

Kompang??? kenape mesti kompang? jawapan aku sebab kompang ni unik sebab x semua orang boley belajar ilmu bermain kompang nih. kalo korang nak tahu, aku belajar kompang nih lebih kurang mase aku form 2 la kot. banyak la pengalaman aku mase tu dan pada masa yang sama hanya aku seorang je perempuan yang main kompang.. aku join sebab aku berminat dan aku jgk jeles tgk abg2 aku main jgk.. first main aku x tau pape pon..yang aku tau, aku kene tgk dan perhatikan geraak tangan diorang dan ingat.. lama-kelamaan, aku rase kompang nih best. lagipun kalau aku bagi kat korang x semestinya korang dapat pukul kan?? Mungkin dapatpukul tapi mesti salah salah cket, sakit tangan la.. semua tu aku dah rase dah.. Hinggakan sekarang, group kompang family aku dh berkembang ciket2 dan maju.. ALHAMDULILLAH.. 



pertandingan di pasir gudang








gambar yang kat atas nih memang newest punye..ni team kiteorang lawan kat KL..dapatlah no.3..masuk malaysian book of records.. sdihnyer aku tgk kat tv je mase kt asrama ..sdihnyer x bley join!

pertandingan yang ni pon aku x tau la sbb dok trperap kat asrama..byk betol eak diorang masok prtandingan mase aku x de ni...



Javanese look style x??

apepon, doakan kemajuan kiteorang dalam MEMARTABATKAN muzik tradisional yang semakin hilang dek ditelan zaman okeyh??

untuk maklumat ataupun info dengan lebih lanjut berkaitan group kompang nih, korang klik je kat SINI
okeyh! sekian sahaja dari Aya..

No comments: