Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, 21 December 2012

SoAlaN2 SpM yang Giler2

Assalamualaikum semua...
nak share je soalan hari ni
sebab..
soalan2 ni adalah soalan..
yang aya sampai sekarang tak tahu.
ataupun boleh dikategorikan sebagai "weird"
nak tahu..
yeah! check it out yow..



1. Kenapa arnab gigi 2 kt depan?


  



2.Kenapa kucing lepas makan dia jilat tangan dia(padahal dia makan guna mulut bukan tangan)






3. Kenapa semut suka benda2 manis?





4. Kenapa superman tak kawin2 dengan superwoman? Padahal kalau diorang kawen tu boleh dapat superbaby!


superbaby yeah!!!

Jawapan gila2 Aya..jeng3...hehehe!

  1. sebab arnab time dia kecik2 dulu dia tak nak jumpe doktor gigi masa gigi susu dia nak kene cabut...kang dah tercabut semua...tinggal 2 je kat depan..hehehe
  2. Sebab..kucing nih pembersih dan air liur dia ada enzim yang dapat membunuh kuman2 kat tangan dia..sebab tu dia jilat. (yeryer je!)
  3. hehehe...tengok la badan semut tu kan keding...secoit je.. dia makan benda2 manis sbb benda2 manis ada kandungan gula..gula tu salah satu daripada karbohidrat . Karbohidrat pulak boleh menggemokkan badan. Semut tu nak jadik gemok, sebab tu makan benda yang manis2..hehehe..
  4. sebab tak ada jodoh la...semua tu ketentuan Ilahi..

1 comment:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

... hahha , ques nom 4 , jawapan dia paling tepat tu :P