Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 20 April 2015

Kau sahabat kau teman

Assalamualaikum pembuka bicara, rasa sedih tertusuk tatkala aku terdengar berita tu. Aku mohon, janganlah pergi selagi perjuangan kita tak henti lagi. Aku mohon, jangan tinggalkan kami, kerana dikau sebahagian dari kami. Begitu mahalnya nilai persahabatan ini. Tak pernah aku rasa sebahagia ini wahai teman. Selama ini, aku hanya berharap, punya sahabat yg selalu bersama suka dukaku, tapi..andai kata engkau ingin pergi, jangan lah lupa akan kami yang pernah sama2 mencorak kehidupan disini. Aku sebak. Aku kasihan. Ingin bantu tapi aku sendiri tak mampu. Biar aku titipkan doa buatmu sahabatku. Karna aku yakin, Allah akan sentiasa jaga dirimu untukku walau jarak kita sejauh langit dan bumi. Sungguh, aku tak mampu menahan kesedihan ini.
~sahabat yang akan meeinduimu~

No comments: