Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday 18 April 2013

Ohh..Finally~

Assalamualaikum..OHH FINALLY~ what finally?? Ahaha..actually this post, berkaitan dengan tawaran u! Ceh, POYOS~ ahahaha..do i care? Bukan maen lagi kawan2 aya PAM PUM PAM PUM pasal dapat tawaran pergi sini la situ la. Hanya aya je tau, what i feel when i see the status -_-! But, semua tu rezeki masing2 kan. Actually aya nak share ngan korang yang aya dapat tawaran pergi UNIKL untuk asasi engineeering in scope science n technology. Tapi kat kedah! Kuala Nerang..anybody?? seriously tak tau tempat tu. Sape2 yang dapat asasi kt UNIKL ni memang kene g kuala nerang la. Korang dok promote ckp psl u, aku pon nak jugak lah! ahahaha. Sape dapat buat asasi dekat sane?? SEPP!! kite samelah. Kene daftar 19/5/2013? Hohoho.. dalam dilema nih. Yang bagusnya, kalau masuk sane MARA tanggung 100%. Tapi bile nak sambung ijazah, korang bley tros kat unikl ataupon mntak u laen. In case korang kat unikl gak untuk ijazah, korang boleh loan MARA untuk support korang blaja. Tapi kalau lastly gred 3.5 above..biasiswa okeh! kalau kurang..adelah peratus2 nye korang kene bayar. Bile masok sane gak, korang akan senang dapat keje. why? jawapannya ada pade senior2 unikl..HAHAHA ~ seriously, im not lying oke! okeh..penat taip..sape2 yg senasib ngan aya..komen plis~ Assalam :) 

3 comments:

Anonymous said...

kau mohon ke dapat offer ? babe, kau sama dengan akuu. tp aku course sc laa. aku pun sama tarikh daftar dengan kau. kau terima ke ?hhmm, rasa mcm jauh sgt. papehal contact aku, bgtau :3

WaTaShIwA aYa said...

aku mohon...saje2 je..tak sangkka plak dapat an..aku x sure nak g x..jauh tu x kesa kot sbb 1 tahun je...nanti papehal aku bgtau ok!

Nazz said...

thniah dik dapat smbg kat kolej mara kuala nerang(KMKN)...*sorry mencelah walaupon nazz bukan dr program SPT unikl,nazz adalah stdent program mtrik kat KMKN.. tapi kalau nazz, nazz akan terima program tu sebab semuanya di tanggung oleh mara... so bila da hbs stahun kat KMKN ni trus blh smbg kat unikl yg kita nak... mmg da komfem msuk u da..drpd kawan2 prgram unikl cakap xrugi diorg terima offer.. hehe*promote sikit.. sorry terlebih pnjg plak komen hee...kalau nak tya apa2 inshaa allah sebagai pljr kmkn nazz sdi bntu walupun prgram berbeza...