Pages

hows your day today???



Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday 28 May 2011

WHAT I DO @ my school...SBPI SELANDAR

SABTU-AHAD

Firstly, bende yang paling aku dan kawan2 aku buat time sabtu ahad ialah.....bersenam pade waktu pagi yang indah dan permai sangat2 tu...

aku buat warming up...hehe  as a leader kepade bebudak ni semua. sungguh2 aku buat selepas pnt bersekolah selame 5 hari yang dirasakan bagaikan setahunnya berlalu





aku berjalan2 selepas makan kat DEWAN MAKAN  bersama zieqa n the gang. meronda satu aspuri macam makcik n pakcik guard meronda satu skola setiap pagi n malam. Happening habis dibuatnya dengan kamera kepunyaan dayah(bukan nama sebenar) 
 



kiteorang mendaki gunung nan tinggi(sebenarnye bukit je)...hahaha
 
 

4 comments:

WaTaShIwA aYa said...

pengalaman yang aku x pernah dpt..dgn kawan2 yang sporting

Ahmad Aziem said...

woooo
ckrg nie dh de blog
pe lgi
fololow ar blog aq

WaTaShIwA aYa said...

pe blog ko..aq baru start buat blog ari ni tau'

Ahmad Aziem said...

nie aq dh promote kn ko kt blog aq

http://azim95.blogspot.com/2011/05/meh-rmai2-dgr-cter-hot-nie.html